Język
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Samoloty

Nieuport Ni.29 C-1

Nieuport Ni.29 C-1
Nieuport Ni.29 C-1

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

NORMAN THOMPSON N.T.2B

NORMAN THOMPSON N.T.2B
NORMAN THOMPSON N.T.2B

Pod koniec 1916 r. firma Norman Thompson Flight Company, która wcześniej zbudowała 20 łodzi latających FBA typu B, zaproponował zaprojektowanie i budowę nowego trenera dla pilotów potrzebnych do dużych patrolowych łodzi latających, takich jak Curtiss America, Felixstowe F.2 i Norman NT4 Thompsona. Admiralicja Brytyjska zaakceptowała propozycję Normana Thompsona i złożyła zamówienie na 10 samolotów w listopadzie 1916 r. Dla Royal Naval Air Service (RNAS)

Dostępność: brak towaru

Cena:

200,00 zł

RWD 14b-Czapla 1:32

RWD 14b-Czapla 1:32
RWD 14b-Czapla 1:32
Model dostępny
Na zdjęciach znajdują się prawie wszystkie komponenty – modelu – kilka z nich jeszcze jest w trakcie poprawek (elementy wnętrza, kompasy, gaśnice) – chodzi o elementy, które będą drukowane w 3D i zostaną dołączane do zestawu.
Model będzie zawierał ogrom blaszek fototrawionych (ok. 200? Przestałem liczyć na 100).
Fotel pierwotnie drukowany zamieniliśmy na składany z blachy do tego 2 odlewane pikowane poduszki. Ta sama historia z rozkładanym siedziskiem obserwatora.
Druki 3D: cały silnik będzie drukowany, osobno cylindry, blok silnika, kolektor spalin, gaźnik oraz osłona a także śmigło. Dodatkowe elementy drukowane to: karabiny (optyka z blach) + 3 magazynki, gaśnice, kompasy i elementy deski rozdzielczej, 2 stery (pilota i obserwatora), pedały, światła pozycyjne, kilka zastrzałów (główne nośne będą zbrojone drutem), tylne koło + widełki i najważniejszy pistolet do rac :)

Dostępność: brak towaru

Cena:

590,00 zł

Sopwith Baby British Service

Sopwith Baby British Service
Sopwith Baby British Service

Baby było używane jako samolot rozpoznawczy i bombowiec, operujący z lotniskowców i krążowników, a także trawlerów morskich. Wiele „Baby” podłączono do przybrzeżnych stacji lotniczych RNAS w Anglii i Szkocji oraz stacji RNAS w Egipcie, Grecji i we Włoszech.
Główną rolą Baby było przechwytywanie nalotów niemieckich Zeppelin jak najdalej od Wielkiej Brytanii, a także śledzenie niemieckich ruchów morskich.
Baby służyły w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych, Francji, Chile, Grecji i Norwegii. W Norwegii zbudowano dodatkowe Baby jako zamienniki, z których niektóre mają służbę do 1930 r. Dwa z 10 samolotów pływających Sopwith Baby, które zostały zakupione przez Royal Norwegian Navy Air Service, zostały przywiezione na Svalbard latem 1928 r., Aby wziąć udział w poszukiwaniu zaginionego Norweskiego badacza polarnego Roalda Amundsena, ale nie zostały wykorzystane do wyszukiwania.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

Sperry Messenger

Sperry Messenger
Sperry Messenger

Sperry Messenger był amerykańskim dwumiejscowym dwupłatowcem zaprojektowanym przez Alfreda V. Verville'a, pracującym dla działu inżynierii lotniczej armii Stanów Zjednoczonych (USAAS) i zbudowanym na podstawie umowy przez Sperry Aircraft Company z Farmingdale, Nowy Jork. Samolot został później oznaczony przez USAAS jako M-1 i MAT. Sperry wyprodukował około 50 sztuk w latach 1920–1926.

Dostępność: brak towaru

Cena:

340,00 zł

Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft

Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft
Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft

SBU-1 ukończył testy w locie w 1934 roku i wszedł do produkcji na podstawie kontraktu zawartego w styczniu 1935 roku. Corsair był pierwszym samolotem tego typu, bombowcem zwiadowczym, który latał z prędkością większą niż 200 mil na godzinę. Samolot Vought SBU 9815 otrzymał oznaczenia dowodzenia w kolorze granatowym i srebrnym.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl