Język
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Hawker Nimrod Mk.1 1:48 scale

Hawker Nimrod Mk.1 1:48 scale
Hawker Nimrod Mk.1 1:48 scale
Note: Shipment of the model up to 20 days.
 
The set includes:
- Resin parts: fuselage, top, central and lower wings, horizontal and vertical tail wings.
All rest are 3D printed parts. Wings are reinforced by steel rod.
-3D printed parts (described below). Prints are secured in an additional box.
- Decals (screen printed) two of british painting schemes,
- Mask for Japanese export version, and british side belts.
- Color manual (16 pages)
- Photo-etched parts (over 50 elements)
- Copper rod (100 mm x 0,8 mm) as hook and stand element.
- Laser cutted cabine (mounted in PE frame) x 2
- Decals to cut as an instrument panel x 2
3D parts:
There are several innovations:
- grate-interior in one piece (it will save a lot of time searching for geometry and cleaning)
- main cooler also in 1 piece
- the exhaust pipe collector was originally supposed to be made of photo-etched sheets but in the end I made it 3D - it turned out very well.
- control panel integrated with the compass
Minimum number of supports to guarantee a printout, so you can cut all parts efficiently and without any problems.
Overall, there are almost 50 parts of direct components from 3D printing.
All the printed parts are described in detail in the model manual.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 385,00 zł
szt.

Friedrichshafen FF-33L in Polish Service

Friedrichshafen  FF-33L in Polish Service
Friedrichshafen FF-33L in Polish Service

FF-33L był ostatnim z serii samolotów szybowcowych Friedrichshafen z I wojny światowej. Była to mniejsza wersja FF-33H, budowana od 1917 roku. Początkowo była przeznaczona do zadań bojowych, później do celów szkoleniowych, do szkół latających, w których służyła do końca Wielkiej Wojny.
Jedna próbka trafiła do polskiej bazy marynarki wojennej w Pucku w sierpniu 1920 r. Za pośrednictwem firmy Utgoff. Otrzymał biały numer 9 i został sklasyfikowany jako lekki bombowiec. Był również wyposażony w karabin maszynowy obserwatora na ringu. Samolot był używany do października 1921 r., Kiedy rozbił się podczas lądowania na burzliwych wodach Morza Bałtyckiego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Friedrichshafen FF-33L German Service

Friedrichshafen FF-33L German Service
Friedrichshafen FF-33L German Service

FF-33L był ostatnim z serii samolotów szybowcowych Friedrichshafen z I wojny światowej. Była to mniejsza wersja FF-33H, budowana od 1917 roku. Początkowo była przeznaczona do zadań bojowych, później do celów szkoleniowych, do szkół latających, w których służyła do końca Wielkiej Wojny.
Jedna próbka trafiła do polskiej bazy marynarki wojennej w Pucku w sierpniu 1920 r. Za pośrednictwem firmy Utgoff. Otrzymał biały numer 9 i został sklasyfikowany jako lekki bombowiec. Był również wyposażony w karabin maszynowy obserwatora na ringu. Samolot był używany do października 1921 r., Kiedy rozbił się podczas lądowania na burzliwych wodach Morza Bałtyckiego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Hansa Brandenburg type NW

Hansa Brandenburg type NW
Hansa Brandenburg type NW

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Hansa Brandenburg type NW Polish Service

Hansa Brandenburg type NW Polish Service
Hansa Brandenburg type NW Polish Service

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

I-22 Iryda

I-22 Iryda
I-22 Iryda

Prace nad samolotem I-22 Iryda rozpoczęto w 1976 roku. Z założenia miał on być następcą szkolnego samolotu  TS-11 Iskra. W 1980 zatwierdzono projekt, a w 1982 roku w Mielcu rozpoczęto budowę prototypów. Pilot doświadczalny inż. Ludwik Natkaniec wykonał pierwszy lot na samolocie I-22 Iryda w dniu 3 marca 1985 roku. Pierwsza katastrofa samolotu miała miejsce 30 stycznia 1987 roku podczas prób flatterowych. 22 grudnia oblatano wersje Iryda M93K z silnikami K-15 (wcześniej latały z silnikami SO-3). W 1997 powstała wersja M96 z przebudowanym skrzydłem (dodano klapy Fowlera) oraz podwyższonym pionowym statecznikiem. 24 października 1992 roku podpisano porozumienie o przekazaniu pierwszych tego typu samolotów dla wojska. Na linii produkcyjnej znalazło się łącznie 19 szt. Samolotu Iryda. Niestety nie wszystkie trafiły do szkolenia lotniczego. Część z nich nigdy nie wzbiła się w powietrze. Zakupem samolotu I-22 Iryda zainteresowane były Indie ale do podpisania umowy nigdy nie doszło. Finalnie program I-22 Iryda został skasowany a samoloty wycofane z eksploatacji.

Dostępność: brak towaru

Cena: 350,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl