Język
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Curtiss F7C-1

Curtiss F7C-1
Curtiss F7C-1

Curtiss F7C Seahawk był dwupłatowym samolotem myśliwskim Korpusu Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych na przełomie lat 20. i 30. XX wieku. W całości pokryte materiałem, górne skrzydło było obramowane świerkiem, podczas gdy kadłub został zbudowany z połączenia rur aluminiowych i stalowych, wystarczająco mocnych, aby służyć zarówno jako bombowiec nurkujący, jak i myśliwiec. Zbudowano 16 samolotów produkcyjnych F7C-1 Seahawks.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł

Curtiss P-1A Hawk

Curtiss P-1A Hawk
Curtiss P-1A Hawk

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 540,00 zł
szt.

DH 89 Dragon Rapide

DH 89 Dragon Rapide
DH 89 Dragon Rapide

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 597,00 zł
szt.

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways
DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 597,00 zł
szt.

English Electric Cork Mk. III

English Electric Cork Mk. III
English Electric Cork Mk. III

Ostatnią znaczącą dużą latającą łodzią, która pojawiła się przed zawieszeniem broni, był Phoenix P.5 Cork, który po raz pierwszy poleciał 4 sierpnia 1918 roku. Zaprojektowany zgodnie ze specyfikacją N.3, Cork użył kadłuba zaprojektowanego przez Linton Hope zbudowanego przez May, Harden & May. Kadłuby zostały następnie dostarczone do Phoenix Dynamo Manufacturing Company, gdzie przymocowano powierzchnie latające i zamontowano parę silników Eagle VIII.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

FOCKE WULF 56 STÖSSER

FOCKE WULF 56 STÖSSER
FOCKE WULF 56 STÖSSER

Focke Wulf Fw 56 Stösser (niemiecki: jastrząb) był jednosilnikowym górnopłatem, zaawansowanym jednopłatowym trenerem, zbudowanym w latach 30. XX wieku w Niemczech. Pierwszy prototyp poleciał po raz pierwszy w listopadzie 1933 roku. Zbudowano około 1000 samolotów, głównie używanych przez Niemcy, choć liczby były używane przez Austrię, Węgry, Bułgarię, Hiszpanię, Rumunię, Holandię i inne.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 490,00 zł
szt.

Friedrichshafen FF-33L in Polish Service

Friedrichshafen  FF-33L in Polish Service
Friedrichshafen FF-33L in Polish Service

FF-33L był ostatnim z serii samolotów szybowcowych Friedrichshafen z I wojny światowej. Była to mniejsza wersja FF-33H, budowana od 1917 roku. Początkowo była przeznaczona do zadań bojowych, później do celów szkoleniowych, do szkół latających, w których służyła do końca Wielkiej Wojny.
Jedna próbka trafiła do polskiej bazy marynarki wojennej w Pucku w sierpniu 1920 r. Za pośrednictwem firmy Utgoff. Otrzymał biały numer 9 i został sklasyfikowany jako lekki bombowiec. Był również wyposażony w karabin maszynowy obserwatora na ringu. Samolot był używany do października 1921 r., Kiedy rozbił się podczas lądowania na burzliwych wodach Morza Bałtyckiego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Friedrichshafen FF-33L German Service

Friedrichshafen FF-33L German Service
Friedrichshafen FF-33L German Service

FF-33L był ostatnim z serii samolotów szybowcowych Friedrichshafen z I wojny światowej. Była to mniejsza wersja FF-33H, budowana od 1917 roku. Początkowo była przeznaczona do zadań bojowych, później do celów szkoleniowych, do szkół latających, w których służyła do końca Wielkiej Wojny.
Jedna próbka trafiła do polskiej bazy marynarki wojennej w Pucku w sierpniu 1920 r. Za pośrednictwem firmy Utgoff. Otrzymał biały numer 9 i został sklasyfikowany jako lekki bombowiec. Był również wyposażony w karabin maszynowy obserwatora na ringu. Samolot był używany do października 1921 r., Kiedy rozbił się podczas lądowania na burzliwych wodach Morza Bałtyckiego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Hansa Brandenburg type NW

Hansa Brandenburg type NW
Hansa Brandenburg type NW

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Hansa Brandenburg type NW Polish Service

Hansa Brandenburg type NW Polish Service
Hansa Brandenburg type NW Polish Service

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena: 360,00 zł

Lublin RXIIID

Lublin RXIIID
Lublin RXIIID

W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.

Dostępność: brak towaru

Cena: 460,00 zł

Lublin RXIIIG

Lublin RXIIIG
Lublin RXIIIG

W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.
Wszystkie warianty można również łatwo przekształcić w podwozie kołowe.

Dostępność: brak towaru

Cena: 620,00 zł

Macchi Ni.29

Macchi Ni.29
Macchi Ni.29

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 425,00 zł
szt.

Nakajima KO-4

Nakajima KO-4
Nakajima KO-4

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 425,00 zł
szt.

Nieuport Ni.29 C-1

Nieuport Ni.29 C-1
Nieuport Ni.29 C-1

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 425,00 zł
szt.

NORMAN THOMPSON N.T.2B

NORMAN THOMPSON N.T.2B
NORMAN THOMPSON N.T.2B

Pod koniec 1916 r. firma Norman Thompson Flight Company, która wcześniej zbudowała 20 łodzi latających FBA typu B, zaproponował zaprojektowanie i budowę nowego trenera dla pilotów potrzebnych do dużych patrolowych łodzi latających, takich jak Curtiss America, Felixstowe F.2 i Norman NT4 Thompsona. Admiralicja Brytyjska zaakceptowała propozycję Normana Thompsona i złożyła zamówienie na 10 samolotów w listopadzie 1916 r. Dla Royal Naval Air Service (RNAS)

Dostępność: brak towaru

Cena: 200,00 zł

RWD 14b-Czapla 1:32

RWD 14b-Czapla 1:32
RWD 14b-Czapla 1:32
Model dostępny
Na zdjęciach znajdują się prawie wszystkie komponenty – modelu – kilka z nich jeszcze jest w trakcie poprawek (elementy wnętrza, kompasy, gaśnice) – chodzi o elementy, które będą drukowane w 3D i zostaną dołączane do zestawu.
Model będzie zawierał ogrom blaszek fototrawionych (ok. 200? Przestałem liczyć na 100).
Fotel pierwotnie drukowany zamieniliśmy na składany z blachy do tego 2 odlewane pikowane poduszki. Ta sama historia z rozkładanym siedziskiem obserwatora.
Druki 3D: cały silnik będzie drukowany, osobno cylindry, blok silnika, kolektor spalin, gaźnik oraz osłona a także śmigło. Dodatkowe elementy drukowane to: karabiny (optyka z blach) + 3 magazynki, gaśnice, kompasy i elementy deski rozdzielczej, 2 stery (pilota i obserwatora), pedały, światła pozycyjne, kilka zastrzałów (główne nośne będą zbrojone drutem), tylne koło + widełki i najważniejszy pistolet do rac :)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 460,00 zł
szt.

Sopwith Baby British Service

Sopwith Baby British Service
Sopwith Baby British Service

Baby było używane jako samolot rozpoznawczy i bombowiec, operujący z lotniskowców i krążowników, a także trawlerów morskich. Wiele „Baby” podłączono do przybrzeżnych stacji lotniczych RNAS w Anglii i Szkocji oraz stacji RNAS w Egipcie, Grecji i we Włoszech.
Główną rolą Baby było przechwytywanie nalotów niemieckich Zeppelin jak najdalej od Wielkiej Brytanii, a także śledzenie niemieckich ruchów morskich.
Baby służyły w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych, Francji, Chile, Grecji i Norwegii. W Norwegii zbudowano dodatkowe Baby jako zamienniki, z których niektóre mają służbę do 1930 r. Dwa z 10 samolotów pływających Sopwith Baby, które zostały zakupione przez Royal Norwegian Navy Air Service, zostały przywiezione na Svalbard latem 1928 r., Aby wziąć udział w poszukiwaniu zaginionego Norweskiego badacza polarnego Roalda Amundsena, ale nie zostały wykorzystane do wyszukiwania.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 425,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl