Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producent
Cena
-
od
do
Westland Wapiti 1:32
Westland Wapiti 1:32 & 1:48 scale resin kit
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft
SBU-1 ukończył testy w locie w 1934 roku i wszedł do produkcji na podstawie kontraktu zawartego w styczniu 1935 roku. Corsair był pierwszym samolotem tego typu, bombowcem zwiadowczym, który latał z prędkością większą niż 200 mil na godzinę. Samolot Vought SBU 9815 otrzymał oznaczenia dowodzenia w kolorze granatowym i srebrnym.
Dostępność: brak towaru
540,00 zł
Vought SBU-1 Corsair
Vought SBU-1 Corsair to dwumiejscowy, w całości metalowy dwupłatowy bombowiec nurkujący zbudowany przez Vought Aircraft Company z Dallas w Teksasie dla marynarki wojennej USA. Jego konstrukcja została oparta na dwumiejscowym myśliwcu F3U-1, który został porzucony, gdy marynarka wojenna postanowiła nie budować więcej dwumiejscowych myśliwców.
Dostępność: brak towaru
580,00 zł
Sperry Messenger
Sperry Messenger był amerykańskim dwumiejscowym dwupłatowcem zaprojektowanym przez Alfreda V. Verville'a, pracującym dla działu inżynierii lotniczej armii Stanów Zjednoczonych (USAAS) i zbudowanym na podstawie umowy przez Sperry Aircraft Company z Farmingdale, Nowy Jork. Samolot został później oznaczony przez USAAS jako M-1 i MAT. Sperry wyprodukował około 50 sztuk w latach 1920–1926.
Dostępność: brak towaru
340,00 zł
Sopwith Baby British Service
Baby było używane jako samolot rozpoznawczy i bombowiec, operujący z lotniskowców i krążowników, a także trawlerów morskich. Wiele „Baby” podłączono do przybrzeżnych stacji lotniczych RNAS w Anglii i Szkocji oraz stacji RNAS w Egipcie, Grecji i we Włoszech.
Główną rolą Baby było przechwytywanie nalotów niemieckich Zeppelin jak najdalej od Wielkiej Brytanii, a także śledzenie niemieckich ruchów morskich.
Baby służyły w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych, Francji, Chile, Grecji i Norwegii. W Norwegii zbudowano dodatkowe Baby jako zamienniki, z których niektóre mają służbę do 1930 r. Dwa z 10 samolotów pływających Sopwith Baby, które zostały zakupione przez Royal Norwegian Navy Air Service, zostały przywiezione na Svalbard latem 1928 r., Aby wziąć udział w poszukiwaniu zaginionego Norweskiego badacza polarnego Roalda Amundsena, ale nie zostały wykorzystane do wyszukiwania.
Dostępność: brak towaru
560,00 zł
RWD 14b-Czapla 1:32
Dostępność: brak towaru
590,00 zł
Rumpler 6B.1 1:32 - PRE-ORDER
Westland Wapiti 1:32 & 1:48 scale resin kit
Dostępność: brak towaru
683,70 zł
RAF BE2c 1:32 scale PREMIUM SET (1)
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
From today we accept pre-orders - shipping time to 90 days.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
RAF BE2c 1:32 scale PREMIUM SET
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
From today we accept pre-orders - shipping time to 90 days.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
RAF BE2c 1:32 scale (1)
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
From today we accept pre-orders - shipping time to 90 days.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
RAF BE2c 1:32 scale
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
From today we accept pre-orders - shipping time to 90 days.
Dostępność: brak towaru
640,70 zł
PREMIUM set Friedrichshafen FF.33L 1:32
PREMIUM SET
The German version is also available in the premium version (3 sheets of A4 clear decal paper with doped linen effect + 2 sheets clear decal plywood - dark and light and 1 mm strip masks – all made by LukGraph).
First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.
German version FF.33L plane - 4 painting schemes.
Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)
Kit-set description:
After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Potez 25 A2 1:32 Polish Service
Potez 25 A2 French airliner designed in 1924, one of the most popular aircraft of this class in the interwar period, used in many countries around the world.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Potez 25 A2 1:32 French Service
Potez 25 A2 French airliner designed in 1924, one of the most popular aircraft of this class in the interwar period, used in many countries around the world.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Nieuport Ni.29 C-1
NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.
Dostępność: brak towaru
560,00 zł
Nakajima KO-4
NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.
Dostępność: brak towaru
560,00 zł
Macchi Ni.29
NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.
Dostępność: brak towaru
560,00 zł
Lublin RXIIIG
W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.
Wszystkie warianty można również łatwo przekształcić w podwozie kołowe.
Dostępność: brak towaru
620,00 zł
Lublin RXIIID
W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.
Dostępność: brak towaru
490,00 zł
Lohner Type L PREMIUM 1:32 PRE-ORDER
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Lohner Type L 1:32
Royal Aircraft Factory BE2c 1:32 LukGraph resin kit
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
LLOYD C.V Przedsprzedaż
First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.
German version FF.33L plane - 4 painting schemes.
Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)
Kit-set description:
After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
LLOYD C.V in Polish Service
First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.
German version FF.33L plane - 4 painting schemes.
Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)
Kit-set description:
After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
LLOYD C.V 1:32 scale Premium SET
First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.
German version FF.33L plane - 4 painting schemes.
Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)
Kit-set description:
After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni