Język
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Samoloty

Vought SBU-1 Corsair

Vought SBU-1 Corsair
Vought SBU-1 Corsair

Vought SBU-1 Corsair to dwumiejscowy, w całości metalowy dwupłatowy bombowiec nurkujący zbudowany przez Vought Aircraft Company z Dallas w Teksasie dla marynarki wojennej USA. Jego konstrukcja została oparta na dwumiejscowym myśliwcu F3U-1, który został porzucony, gdy marynarka wojenna postanowiła nie budować więcej dwumiejscowych myśliwców.

Dostępność: brak towaru

Cena:

580,00 zł

Hawker Nimrod Mk.1 1:32 scale

Hawker Nimrod Mk.1 1:32 scale
Hawker Nimrod Mk.1 1:32 scale
 
The set includes:
- Resin parts: fuselage, top, central and lower wings, horizontal and vertical tail wings.
All rest are 3D printed parts. Wings are reinforced by steel rod.
-3D printed parts (described below). Prints are secured in an additional box.
- Decals (screen printed) two of british painting schemes,
- Mask for Japanese export version, and british side belts.
- Color manual (16 pages)
- Photo-etched parts (over 50 elements)
- Copper rod (130 mm x 1,2 mm) as hook and stand element.
- Laser cutted cabine (mounted in PE frame) x 2
- Self-adhesive sticker cut as an instrument panel x 2
3D parts:
There are several innovations:
- grate-interior in one piece (it will save a lot of time searching for geometry and cleaning)
- main cooler also in 1 piece
- the exhaust pipe collector was originally supposed to be made of photo-etched sheets but in the end I made it 3D - it turned out very well.
- control panel integrated with the compass
When I was preparing 3D prints, I used the minimum number of supports to guarantee a printout, so you can cut all parts efficiently and without any problems.
Overall, there are almost 50 parts of direct components from 3D printing.
All the printed parts are described in detail in the model manual.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena:

640,70 zł

szt.

BOEING F2B-1

BOEING F2B-1
BOEING F2B-1

Marynarka wojenna nabyła prototyp jako XF2B-1, który był w stanie osiągnąć prędkość 154 mph (248 km/h) i była pod wystarczającym wrażeniem, aby zamówić 32 F2B-1. Dostawa rozpoczęła się 20 stycznia 1928 r., Niektóre zostały przydzielone do eskadry myśliwców VF-1B, a inne do eskadry bombowców VF-2B, oba operowały z lotniskowca Saratoga. Boeing zbudował jeszcze dwa, jako Model 69B, eksportując jeden do Brazylii, a drugi do Japonii.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

BOEING F3B-1

BOEING F3B-1
BOEING F3B-1

Po raz pierwszy poleciał 3 lutego 1928 r., Osiągając przyzwoity wyniki zdobywając Boeinga kontrakt na 73 kolejne sztuki. F3B służyły jako myśliwce-bombowce przez około cztery lata w eskadrach VF-2B na pokładzie USS Langley, VB-2B na pokładzie USS Saratoga i VB-1B na USS Lexington. Pozostał w służbie pierwszej linii do 1932 r., A następnie został zachowany jako „hack” (transport dowodzenia i personelu) przez kilka kolejnych lat.

Dostępność: brak towaru

Cena:

580,00 zł

BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT

BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT
BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT

Po raz pierwszy poleciał 3 lutego 1928 r., osiągając przyzwoity wynik i zdobył kontrakt na 73 kolejne samoloty. F3B służyły jako myśliwce-bombowce przez około cztery lata w eskadrach VF-2B na pokładzie USS Langley, VB-2B na pokładzie USS Saratoga i VB-1B na USS Lexington. Niektóre z F3B-1 służyły jako samoloty dowodzenia. Malowany w niebieskim kolorze.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

BOULTON&PAUL P-12 BODMI

BOULTON&PAUL P-12 BODMI
BOULTON&PAUL P-12 BODMI

Boulton & Paul P.12 Bodmin był eksperymentalnym brytyjskim dwusilnikowym bombowcem dwupłatowym z silnikami zamontowanymi w maszynowni kadłuba. Dwa zbudowane Bodminy odleciały z powodzeniem w 1924 r., Co potwierdza koncepcję, ale układ nie został opracowany do produkcji.

Dostępność: brak towaru

Cena:

360,00 zł

Curtiss 01-C

Curtiss 01-C
Curtiss 01-C

Curtiss Falcon to rodzina wojskowych samolotów dwupłatowych zbudowanych przez amerykańskiego producenta samolotów Curtiss Airplane and Motor Company w latach dwudziestych. Cztery z nich stały się 0-1C, oficjalnymi transportami VIP. Pominięto uzbrojenie, a tylny kokpit obity skórą. Był też przestronny bagaż. Tylną wieżyczkę strzelca zastąpiono tradycyjnym otworem i zagłówkiem. Miał żółte skrzydła.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

CURTISS A-3 FALCON

CURTISS A-3 FALCON
CURTISS A-3 FALCON

Curtiss Falcon to rodzina wojskowych samolotów dwupłatowych zbudowanych przez amerykańskiego
producenta samolotów Curtiss Airplane and Motor Company w latach dwudziestych. Curtiss Falcon
A-3 znalazł duże zastosowanie w służbie pierwszej linii z 8, 13 i 19 dywizjonem szturmowym 3. grupy
szturmowej, Barksdale Field, Luizjana i 26. eskadrą szturmową na Hawajach w latach 1928–1934 oraz
z jednostkami rezerwowymi do 1937 r.

Dostępność: brak towaru

Cena:

597,00 zł

Curtiss F6C-1

Curtiss F6C-1
Curtiss F6C-1

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

Curtiss F6C-4

Curtiss F6C-4
Curtiss F6C-4

Curtiss F6C Hawk był międzywojennym jednosilnikowym okrętem marynarki wojennej i piechoty morskiej, opartym na myśliwcu Curtiss P-6 Hawk. Podobnie jak P-6, wczesne wersje F6C były napędzane silnikiem chłodzonym cieczą Curtiss V-12. Samolot był uzbrojony w dwa karabiny maszynowe kalibru 0,30 i mógł przewozić niewielki ładunek bombowy. Ze względu na solidną konstrukcję i konstrukcję samolotu, F6C stał się jednym z pierwszych samolotów marynarki wojennej zdolnych do nurkowania bombardowań pod dużym kątem. Prototyp zaktualizowanej wersji Hawk, oznaczony F6C-4, został dostarczony do Marynarki Wojennej w 1927 roku. Marynarka wojenna zdecydowała, że radialne chłodzone powietrzem silniki są łatwiejsze w utrzymaniu niż chłodzone cieczą silniki rzędowe na morzu, więc F6C-4 był zaprojektowane i zbudowane z Pratt & Whitney R-1340. Marynarka wojenna zamówiła trzydzieści jeden F6C-4 i przydzieliła je do Eskadry Myśliwskiej 2 (VF-2B) na pokładzie USS Lexington. Marynarka wojenna wycofała ich ze służby na linii frontu w 1930 r., Chociaż Korpus Morski nadal ich używał do końca 1932 r. Większość okrętów F6C-4 została przydzielona do eskadry myśliwców morskich 10 (VF-10M) w Naval Air Station San Diego.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

Curtiss F7C-1

Curtiss F7C-1
Curtiss F7C-1

Curtiss F7C Seahawk był dwupłatowym samolotem myśliwskim Korpusu Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych na przełomie lat 20. i 30. XX wieku. W całości pokryte materiałem, górne skrzydło było obramowane świerkiem, podczas gdy kadłub został zbudowany z połączenia rur aluminiowych i stalowych, wystarczająco mocnych, aby służyć zarówno jako bombowiec nurkujący, jak i myśliwiec. Zbudowano 16 samolotów produkcyjnych F7C-1 Seahawks.

Dostępność: brak towaru

Cena:

580,00 zł

Curtiss P-1A Hawk

Curtiss P-1A Hawk
Curtiss P-1A Hawk

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: brak towaru

Cena:

540,00 zł

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32
De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32 scale.

From today we accept preorders - shipping time to 60 days.

Dostępność: brak towaru

Cena:

597,00 zł

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32 Przedsprzedaż

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32 Przedsprzedaż
De Havilland DH.90 Dragonfly 1:32 Przedsprzedaż

De Havilland DH.90 Dragonfly 1:48 scale

From today we accept orders - shipping time to 60 days.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena:

429,00 zł

szt.

DH 89 Dragon Rapide

DH 89 Dragon Rapide
DH 89 Dragon Rapide

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena:

726,70 zł

szt.

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways
DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena:

726,70 zł

szt.

FOCKE WULF 56 STÖSSER

FOCKE WULF 56 STÖSSER
FOCKE WULF 56 STÖSSER

Focke Wulf Fw 56 Stösser (niemiecki: jastrząb) był jednosilnikowym górnopłatem, zaawansowanym jednopłatowym trenerem, zbudowanym w latach 30. XX wieku w Niemczech. Pierwszy prototyp poleciał po raz pierwszy w listopadzie 1933 roku. Zbudowano około 1000 samolotów, głównie używanych przez Niemcy, choć liczby były używane przez Austrię, Węgry, Bułgarię, Hiszpanię, Rumunię, Holandię i inne.

Dostępność: brak towaru

Cena:

490,00 zł

Hansa Brandenburg type NW

Hansa Brandenburg type NW
Hansa Brandenburg type NW

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena:

360,00 zł

Hansa Brandenburg type NW Polish Service

Hansa Brandenburg type NW Polish Service
Hansa Brandenburg type NW Polish Service

W 1915 r. Do niemieckiej marynarki wojennej dostarczono 32 samoloty tego typu. Były one używane podczas patroli zwiadowczych, posiadało radio, a niektóre maszyny były wyposażone w regały do przewozu dziesięciu 5 kg. bomby Silnik, 160 KM Mercedes D III.

Dostępność: brak towaru

Cena:

360,00 zł

Lublin RXIIID

Lublin RXIIID
Lublin RXIIID

W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.

Dostępność: brak towaru

Cena:

490,00 zł

Lublin RXIIIG

Lublin RXIIIG
Lublin RXIIIG

W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.
Wszystkie warianty można również łatwo przekształcić w podwozie kołowe.

Dostępność: brak towaru

Cena:

620,00 zł

Macchi Ni.29

Macchi Ni.29
Macchi Ni.29

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

Nakajima KO-4

Nakajima KO-4
Nakajima KO-4

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

Nieuport Ni.29 C-1

Nieuport Ni.29 C-1
Nieuport Ni.29 C-1

NiD.29 był dwupłatowcem o jednakowej rozpiętości z lotkami na górnym i dolnym skrzydle. Miał stałr podwozie z ogonem, silnik montowany na nosie i pojedynczy otwarty kokpit dla pilota. Prototyp NiD 29 został oceniony przez francuskie siły powietrzne w lipcu 1918 r., A partię przedprodukcyjną zamówiono 21 sierpnia 1918 r. Był napędzany silnikiem Hispano-Suiza. Włoska Regia Aeronautica kupiła 175 samolotów, w tym 95 zbudowanych przez Macchi jako Macchi-Nieuport 29 i 80 zbudowanych przez Caproni. Szwecja kupiła dziewięć samolotów i oznaczyła je J 2. Japońska firma Kajmakana kupiła model samolotu i zbudowała 608 dla Cesarskiej Armii Japońskiej jako Ko-4.

Dostępność: brak towaru

Cena:

560,00 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl