Język
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

PREMIUM set Friedrichshafen FF.33L 1:32

PREMIUM set Friedrichshafen FF.33L 1:32
PREMIUM set Friedrichshafen FF.33L 1:32

PREMIUM SET

The German version is also available in the premium version (3 sheets of A4 clear decal paper with doped linen effect + 2 sheets clear decal plywood - dark and light and 1 mm strip masks – all made by LukGraph).

First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.

German version FF.33L plane - 4 painting schemes.

Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)

Kit-set description:

After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).

Dostępność: przedsprzedaż

Wysyłka w: do 60 dni

Cena: 812,70 zł
szt.
  • nowość

Friedrichshafen FF.33L 1:32

Friedrichshafen FF.33L 1:32
Friedrichshafen FF.33L 1:32

First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.

German version FF.33L plane - 4 painting schemes.

Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)

Kit-set description:

After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).

Dostępność: przedsprzedaż

Wysyłka w: do 60 dni

Cena: 640,70 zł
szt.
  • nowość

Friedrichshafen FF.33L 1:32 Polish Service

Friedrichshafen FF.33L 1:32  Polish Service
Friedrichshafen FF.33L 1:32 Polish Service

First batch shipping time from 6 to 10 weeks. Limited number of models.

German version FF.33L plane - 4 painting schemes.

Polish version - 1 painting scheme (different vertical stabilizer and other windscreen)

Kit-set description:

After building, the plane has a span of 415 mm and a length of 280 mm. It gives the impression of a large model also due to its height (about 120 mm). Weight about 500 g. The model is made entirely of resin. Bearing struts (float and wings) reinforced with steel wire, wings reinforced with 1.2 mm brass wire. Solid floats in one piece (not divided).

Dostępność: przedsprzedaż

Wysyłka w: do 60 dni

Cena: 640,70 zł
szt.
  • nowość

Lublin RXIIIG

Lublin RXIIIG
Lublin RXIIIG

W 1931 r. Jeden R-XIV został przetestowany na pływakach jako hydroplan. Ponieważ testy wypadły dobrze, polska marynarka wojenna oznaczyła go R-XIII bis / hydro i zamówiła kolejne trzy (numery 700-703). W 1933 r. Marynarka wojenna zamówiła 10 R-XIII ter / hydro, który był wariantem wodnosamolotu R-XIIID (nr 704-713). Wreszcie w 1934 roku marynarka wojenna kupiła 6 wodnosamolotów R-XIIIG, różniących się szczegółami od poprzedniego wariantu - między innymi metalowego śmigła (nr 714-720). Zostały dostarczone do kwietnia 1935 r.
Wszystkie warianty można również łatwo przekształcić w podwozie kołowe.

Dostępność: brak towaru

Cena: 620,00 zł

DH 89 Dragon Rapide

DH 89 Dragon Rapide
DH 89 Dragon Rapide

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 597,00 zł
szt.

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways
DH 89 Dragon Rapide Scottish Airways

NOTICE

First batch of kits sold out. Next 30 kits will be added to shop about 20-25th May.


Shipping due Coronovirus pandemic.
To the USA, Australia and the UK - an economic package, you can already send priority to most European countries.
If in doubt, you can ask for shipping. Remember that money can be returned until shipment.
There may be delays in the delivery of the model - there is always contact with us.
Due to the great interest may be problems with the availability of the model, the next 20 pieces will be thrown in mid-May and then the next. There will be plenty of models - we will do them where there is demand, it may be delayed in time, but they will be.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 597,00 zł
szt.

Curtiss F6C-3 Float

Curtiss F6C-3 Float
Curtiss F6C-3 Float

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: brak towaru

Cena: 590,00 zł

Curtiss F6C-1 Float

Curtiss F6C-1 Float
Curtiss F6C-1 Float

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: brak towaru

Cena: 590,00 zł

Vought SBU-1 Corsair

Vought SBU-1 Corsair
Vought SBU-1 Corsair

Vought SBU-1 Corsair to dwumiejscowy, w całości metalowy dwupłatowy bombowiec nurkujący zbudowany przez Vought Aircraft Company z Dallas w Teksasie dla marynarki wojennej USA. Jego konstrukcja została oparta na dwumiejscowym myśliwcu F3U-1, który został porzucony, gdy marynarka wojenna postanowiła nie budować więcej dwumiejscowych myśliwców.

Dostępność: brak towaru

Cena: 580,00 zł

CURTISS A-3 FALCON

CURTISS A-3 FALCON
CURTISS A-3 FALCON

Curtiss Falcon to rodzina wojskowych samolotów dwupłatowych zbudowanych przez amerykańskiego
producenta samolotów Curtiss Airplane and Motor Company w latach dwudziestych. Curtiss Falcon
A-3 znalazł duże zastosowanie w służbie pierwszej linii z 8, 13 i 19 dywizjonem szturmowym 3. grupy
szturmowej, Barksdale Field, Luizjana i 26. eskadrą szturmową na Hawajach w latach 1928–1934 oraz
z jednostkami rezerwowymi do 1937 r.

Dostępność: brak towaru

Cena: 580,00 zł

Curtiss F7C-1

Curtiss F7C-1
Curtiss F7C-1

Curtiss F7C Seahawk był dwupłatowym samolotem myśliwskim Korpusu Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych na przełomie lat 20. i 30. XX wieku. W całości pokryte materiałem, górne skrzydło było obramowane świerkiem, podczas gdy kadłub został zbudowany z połączenia rur aluminiowych i stalowych, wystarczająco mocnych, aby służyć zarówno jako bombowiec nurkujący, jak i myśliwiec. Zbudowano 16 samolotów produkcyjnych F7C-1 Seahawks.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł

Curtiss AT5 / AT5A

Curtiss AT5 / AT5A
Curtiss AT5 / AT5A

Curtiss F6C Hawk był amerykańskim dwupłatowym myśliwcem z końca lat 20. XX wieku. Był częścią długiej linii samolotów Curtiss Hawk zbudowanych przez Curtiss Airplane and Motor Company dla amerykańskiego wojska.
Model 34C, pierwotnie zaprojektowany do użytku lądowego, był praktycznie identyczny jak P-1 Hawk w służbie Korpusu Lotniczego Armii Stanów Zjednoczonych. Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych zamówiła dziewięć, ale począwszy od szóstego przykładu, zostały one wzmocnione do operacji wykonywanych przez przewoźników i przeprojektowane Model 34D. Lecąc z lotniskowców Langley i Lexington w latach 1927–30, większość późniejszych wariantów przeszła na jednostki myśliwsko-bombowe Marine, a kilka z nich latało przez pewien czas jako wodnosamolot.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 540,00 zł
szt.

Curtiss 01-C

Curtiss 01-C
Curtiss 01-C

Curtiss Falcon to rodzina wojskowych samolotów dwupłatowych zbudowanych przez amerykańskiego producenta samolotów Curtiss Airplane and Motor Company w latach dwudziestych. Cztery z nich stały się 0-1C, oficjalnymi transportami VIP. Pominięto uzbrojenie, a tylny kokpit obity skórą. Był też przestronny bagaż. Tylną wieżyczkę strzelca zastąpiono tradycyjnym otworem i zagłówkiem. Miał żółte skrzydła.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł

BOEING F2B-1

BOEING F2B-1
BOEING F2B-1

Marynarka wojenna nabyła prototyp jako XF2B-1, który był w stanie osiągnąć prędkość 154 mph (248 km/h) i była pod wystarczającym wrażeniem, aby zamówić 32 F2B-1. Dostawa rozpoczęła się 20 stycznia 1928 r., Niektóre zostały przydzielone do eskadry myśliwców VF-1B, a inne do eskadry bombowców VF-2B, oba operowały z lotniskowca Saratoga. Boeing zbudował jeszcze dwa, jako Model 69B, eksportując jeden do Brazylii, a drugi do Japonii.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 540,00 zł
szt.

Curtiss F6C-4

Curtiss F6C-4
Curtiss F6C-4

Curtiss F6C Hawk był międzywojennym jednosilnikowym okrętem marynarki wojennej i piechoty morskiej, opartym na myśliwcu Curtiss P-6 Hawk. Podobnie jak P-6, wczesne wersje F6C były napędzane silnikiem chłodzonym cieczą Curtiss V-12. Samolot był uzbrojony w dwa karabiny maszynowe kalibru 0,30 i mógł przewozić niewielki ładunek bombowy. Ze względu na solidną konstrukcję i konstrukcję samolotu, F6C stał się jednym z pierwszych samolotów marynarki wojennej zdolnych do nurkowania bombardowań pod dużym kątem. Prototyp zaktualizowanej wersji Hawk, oznaczony F6C-4, został dostarczony do Marynarki Wojennej w 1927 roku. Marynarka wojenna zdecydowała, że radialne chłodzone powietrzem silniki są łatwiejsze w utrzymaniu niż chłodzone cieczą silniki rzędowe na morzu, więc F6C-4 był zaprojektowane i zbudowane z Pratt & Whitney R-1340. Marynarka wojenna zamówiła trzydzieści jeden F6C-4 i przydzieliła je do Eskadry Myśliwskiej 2 (VF-2B) na pokładzie USS Lexington. Marynarka wojenna wycofała ich ze służby na linii frontu w 1930 r., Chociaż Korpus Morski nadal ich używał do końca 1932 r. Większość okrętów F6C-4 została przydzielona do eskadry myśliwców morskich 10 (VF-10M) w Naval Air Station San Diego.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 540,00 zł
szt.

BOEING F3B-1

BOEING F3B-1
BOEING F3B-1

Po raz pierwszy poleciał 3 lutego 1928 r., Osiągając przyzwoity wyniki zdobywając Boeinga kontrakt na 73 kolejne sztuki. F3B służyły jako myśliwce-bombowce przez około cztery lata w eskadrach VF-2B na pokładzie USS Langley, VB-2B na pokładzie USS Saratoga i VB-1B na USS Lexington. Pozostał w służbie pierwszej linii do 1932 r., A następnie został zachowany jako „hack” (transport dowodzenia i personelu) przez kilka kolejnych lat.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł

BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT

BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT
BOEING F3B-1 COMMAND AIRCRAFT

Po raz pierwszy poleciał 3 lutego 1928 r., osiągając przyzwoity wynik i zdobył kontrakt na 73 kolejne samoloty. F3B służyły jako myśliwce-bombowce przez około cztery lata w eskadrach VF-2B na pokładzie USS Langley, VB-2B na pokładzie USS Saratoga i VB-1B na USS Lexington. Niektóre z F3B-1 służyły jako samoloty dowodzenia. Malowany w niebieskim kolorze.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł

Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft

Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft
Vought SBU-1 Corsair Command Aircraft

SBU-1 ukończył testy w locie w 1934 roku i wszedł do produkcji na podstawie kontraktu zawartego w styczniu 1935 roku. Corsair był pierwszym samolotem tego typu, bombowcem zwiadowczym, który latał z prędkością większą niż 200 mil na godzinę. Samolot Vought SBU 9815 otrzymał oznaczenia dowodzenia w kolorze granatowym i srebrnym.

Dostępność: brak towaru

Cena: 540,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl